Drążek do podciągania
Jakie efekty dają ćwiczenia na drążku?

Jakie efekty dają ćwiczenia na drążku?

Podciąganie na drążku to jedno spośród głównych ćwiczeń na wsparcie oraz rozbudowę pleców, wsparcie kręgosłupa, podniesienie siły tricepsów. To jedno zadanie, dzięki wykorzystaniu wielu technologii podciągana powoduje, iż możesz ćwiczyć w różnoraki sposób, ze zmienną intensywnością, koncentrując własny trening na dobranych mięśniach. Prosta zmiana chwytu powoduje, iż twój trening z lekkiej rozgrzewki może zmienić się w katorżnicze wyzwanie. Jak więc doskonale dobrać drążek do podciągania (https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet-silowy_Urzadzenia-do-cwiczen_Drazki-do-podciagania-1041.html)?

Jaki dobrać drążek do podciągania, by ćwiczyć dobrze?

Sektor proponuje różne typy drążków. Rozpatrzmy najistotniejsze ich właściwości. Mnóstwo drążków ma oba końce zakrzywione nieco w dół. W teorii ma to spowodować, iż zaczep będzie wygodniejszy. W praktyce okazuje się, iż bezpośrednio zbudowany drążek jest tak samo wygodny, natomiast trening na nim jest wedle mnie niezwykle naturalny. Zaginanie drążka w miejscu, gdzie wielokrotnie się chwyta to niezwykle chwyt marketingowy wytwórców aniżeli polepszenie chwytu podczas treningu.

Dla kogo nada się drążek na ścianę?

Drążek montowany na stałe do ściany wielokrotnie można napotkać w specjalistycznych siłowniach. Ciężko się temu zdumiewać – sprzęt tego rodzaju właściwie nie będzie zdejmowany, zatem można przymocować go na stałe. Tego rodzaju przedmiot wyróżnia się wielokrotnie niezwykle dużą trwałością, gdyż znosi obarczenie do 200 kg, zatem jest niezwykle wielofunkcyjny. W wypadku nabycia tego rodzaju sprzętu należy zwrócić uwagę na to, by jego długość zapewniała proste ćwiczenia bez ocierania się o ścianę. Odpowiedni dystans to 50 centymetrów.

Drążek do podciągania – czemu warto na nim ćwiczyć?

Drążek do ćwiczeń to tani sprzęt, jaki kupić możemy już za blisko 20 złotych. Ćwiczyć na nim możemy zarówno w domu, jak i na siłowni. Podciąganie na drążku dobrze wspiera mięśnie barków, ramion, pleców oraz przedramion. Dostępne na rynku rodzaje mogą różnić się od siebie zarówno wyglądem, jak i systemem montażu.

Jakie rezultaty daje ćwiczenie na drążku?

Podciąganie na drążku modeluje figurę, wspiera mnóstwo partii mięśniowych oraz umożliwia powiększyć poziom masy mięśniowej. Systematyczne ćwiczenia na drążku wspierają ramiona, brzuch, grzbiet, klatkę piersiową i obręcz barkową. Podchwycenie drążka, więc położenie palców w kierunku zawodnika absorbuje pracę: bicepsów, obręczy barkowej, prostego brzucha, piersiowego większego oraz największego mięśnia grzbietu. Dla zestawienia podczas użytkowania nachwytu działają takie mięśnie jak: dwugłowy ramienia, czworoboczny, skośny brzucha oraz obręczy barkowej.